Forum

Auteur Topic: [midden] bushalte Bunuellaan (naar stad) - gestolen,vastgemaakte groene damesfiets  (gelezen 14639 keer)

Elis van Lelyveld

• Gast
naam: Elis van Lelyveld
datum: 26-08-2014
sector: midden
geweld: nee
meldingType: mor_overig
titel: gestolen,vastgemaakte groene damesfiets
melding: Is dit de 5e keer dat ik dit meld????- ook "particulier heb ik dit aan de gemeente doorgegeven), Sinds december 2013 staat er bij de stallingsplaats bij de bushalte Bunuellaan- richting stad- een damesfiets. Ongelofelijk nog steeds niet kapotgemaakt, maar hij huilt en wil naar zijn bazin. Gemeente haal hem weg/

Niek Rouw

• Gast
Ik dacht dat daar eerder al zeer lang een blauwe damesfiets met een ander kleur stond vastgeketend? Is die al wel weg dan? Weet jij het Vincent?

Elis van Lelyveld

• Gast
Nick, fiets is turquoise, dwz groen/blauw.  het is nog steeds dezelfde.

Niek Rouw

• Gast
Het blijft een onoplosbaar probleem. Zie ook de fiets waar ik het over had bij bushalte spanningsveld. Overal hetzelfde.

Niek Rouw

• Gast
Na mijn melding bij de gemeente van de bovengemelde fiets / het wrak bij Spanningsveld, is de fiets weggehaald!
Klasse.

Elis van Lelyveld

• Gast
ach wat jammer Nick, ik dacht ik heb zo vaak gemeld, nu nog anderhalve maand wachten en dan mag ik hem hebben.  Maar prima hoor.  dag  Elis

Niek Rouw

• Gast
Let op hè Ellis, ik had het over dat ander ding bij Spanningsveld (buiten onze wijk) om te demonstreren dat het overal hetzelfde is. Alleen dat ding is tot mijn verassing wel weggehaald, terwijl de turqoise groen/blauwe damesfiets bij Bunuel er eeuwig staat. Want die is nog heel???

Niek Rouw

• Gast
Ook elders in Almere loopt men tegen problemen aan met fietsen die blijven staan. Zie de bijlage: staat er een scooter voor je zaak die je niet zelf mag verwijderen. Moet je die laten roesten/molesteren? Of gevonden voorwerpen?

Overigens: De turquoise, dwz groen/blauw fiets bij bushalte Bunuellaan is er volgens mij nog steeds. Het ding (vast-geketend) ligt het nu op de grond.