naam: John List
datum: 03-05-2015
sector: midden
geweld: nee
meldingType: mor_vuilnisbak
titel: Vuilnisbak tbv plastic is niet geleegd 22 April 2015
melding: Beste Collega van de gemeente Almere,
Op Woensdag 22 April 2015 bood ik mijn vuilnisbak tbv van plastic aan door deze te plaatsen op de saarvoor bestemde plaats en dat is voor mijn woning Adrienne Solserstraat 34 te Almere rechts op de hoek van de stoep naast het fietspad (fietsverkeersbord), maar ik constatteerde toen ik weer thuiskwam van mijn werk dat de vuilnisbak tbv plastic niet was geleegd terwijl in mijn plastic vuilnisbak netjes alleen plastic afval aanbood. Dus de gemeente reinigingsdienst had gewoon de vuilisbak tbv plastic gewoon kunnen legen. En ik weet gewoon niet waarom ze het niet hebben geleegd. Ook bemerkte ik dat andere vuilnisbakken tbv plastic vuilnis ook niet geleegd waren. Dit is bij mij al 2 keer voorgekomen en ik hoop dat de gemeente reinigingsvuilniswagen gewoon de vuilnisbaken met plastic vuil gewoon legen, want we voldeden aan de eisen van de gemeente. Ik hoop dat dit een vergissing was die niet meer gaat voorkomen. Zou u de afdeling gemeente reiniging hierop aan willen spreken. Bijvoorbaat dank.Ik zal dit blijven monitoren.
Met vriendelijke groet; John List e-mail:j.list5@hotmail.com en mobielnr:06-10545357.
P.S. Graag zou ik een terugkoppeling willen krijgen welke acties richting de gemeente reiniging zijn gedaan.